Mako Ishizuka gimė Kobėje, Japonijoje. Ji studijavo tarpdisciplinines studijas (kultūra / filosofija / sociologija), taip pat meno studijas Rietveldo akademijoje Amsterdame ir Malmės meno akademijoje Švedijoje. Daugelis jos projektų buvo sukurti rezidencijose, pavyzdžiui, Capacete (Brazilija), Bag Factory (Pietų Afrika) ir IASPIS (Švedija); taip pat bendradarbiaujant su vietiniais gyventojais – architektų grupe Septembre (Prancūzija) ir Kobės universiteto Tarpkultūrinių studijų mokykla (Japonija). Savo kūrybinę praktiką ji yra pristačiusi Venecijos architektūros bienalėje, EHESS Paryžiuje, Tokijo šiuolaikinio meno muziejuje, Vienos „Kunsthalle Exnergasse”, Tarptautiniame literatūros festivalyje Rygoje ir kt. Už savo socialinį projektą ji laimėjo „Fondazione Pistoletto” prizą tarp UNIDEE stipendijos laureatų.
Mako Ishizuka domisi, kaip pasaulis susitinka su kasdienybe. Pasitelkdama savo patirtį, įgytą būnant „kitu“ įvairiose visuomenėse, ji žaidžia su normomis ir logika, mėgaujasi iššūkiais ir atsivėrimais, kuriuos sukelia nepažinūs elementai. Ji dirba su įvairiomis meno formomis, tokiomis kaip instaliacija, performansas, kūrybinės dirbtuvės, piešimas bei rašymas ir bando naujai pažvelgti į mūsų vertybes ir santykį su mus supančiu pasauliu.
Nuo 2018 m. ji dirba ties projektu „After-Ripening & Corruption”, kuriame nagrinėja kultūrinius ir kalbinius vertimus keliaujančių žmonių gyvenime. Projekte ji tyrinėja, kas lieka judėjimo proceso šešėlyje, pavyzdžiui, emocijos, nukrypimai ir numanomos klaidos. Ji keliauja per įvairias platformas, tampa svetimšale, plėtoja naujus ryšius vietiniame kontekste bei atlieka socialinius eksperimentus ir dirbtuves su sutiktais žmonėmis. Taip ji siekia išryškinti žmogiškuosius instinktus ir aktyvų požiūrį į aplinkoje vykstančius pokyčius.
Rezidenciją remia Šiaurės šalių ministrų taryba bei Švedijos meno stipendijų komitetas.
SODAS 2123 veiklas remia Lietuvos kultūros taryba ir Vilniaus miesto savivaldybė.